tetr

oktober 11, 2020

Contact toevoegen

Contacten kunnen klanten of leveranciers zijn, in sommige gevallen is een contact zowel klant als leverancier voor jou. De Belastingdienst wil dat jij je transacties per klant en leverancier inzichtelijk kunt maken. Daarnaast levert dit voor jou financieel ook waardevolle inzichten.

In finsight kun je op een aantal manieren contacten toevoegen:
1. Via de 'Contacten' module met de knop 'Nieuw contact'.
2. Via het maken van een 'Verkoopfactuur' of uploaden van een 'Aankoop'.
3. Contacten importeren via 'Contacten' - [op dit moment in ontwikkeling].

Voor nieuwe klanten is het aan te raden dat via de 'Contacten' module te doen. Je kunt daar namelijk heel gemakkelijk de afspraken die je met je klant/opdrachtgever hebt gemaakt over het werk/project en het factureren vastleggen. Deze afspraken worden door finsight onder andere gebruikt voor het juist, gemakkelijk en (eventueel, als jij daar voor kiest) automatisch factureren van de klant. Dat bespaart je later veel tijd.

Contacten module - het is aan te raden nieuwe klanten via deze pagina toe te voegen.

Voor nieuwe leveranciers is het makkelijkste dit te doen via het uploaden van een nieuw bonnetje of nieuwe inkoopfactuur via de 'Invoer' module onder het tabblad 'Aankoop'. Het uploaden van een aankoop doe je ook makkelijk via de knop 'Voer aankoop in' rechtsonder op je dashboard.

Invoer module - bij het invoeren van een aankoop voeg je makkelijk een nieuwe leverancier toe.